Att komma tebax till livet igen

Är verkligen jätteglad att jag klarade att ta mig ur depressionen och ångesten igen. Mycket är ju tack vare medicin, kurator och sjukgymnastik men fram förallt Mindfulness. I just love it!! Så ni som mår dåligt börja att använda mindfulness när ni känner ångest eller nedstämdhet, det funkar verkligen kanon. Något mera som jag avgudar är min spikmatta som jag försöker använda flitigt, ligger på den en halvtimme ca. med avslappningsmusik i öronen. Då verkligen kan jag slappna av och bara tänka på mig själv och det är så skönt. Sen är det klart att man måste vilja komma ur det man lider utav, jag kände att det här ska inte få förstöra mitt liv utan jag ska bli frisk igen. Jag har lyckats ganska bra iaf, känner bara svag ångest och nedstämdhet ibland. I början av sjukdomen och de första veckorna när jag fått medicin så mådde jag verkligen helpiss, det var det absolut värsta jag varit med om och var helt säker på att jag aldrig mer skulle bli frisk men sakta men säkert så vände det. Så alla ni som mår dåligt försök att gör sådana saker som ni själva tycker om att göra, bry er inte om vad andra tycker och tänker! Försök att lär er mindfulness och avslappning, bestäm er för att inte sjukdomen ska få äta upp er! Den där skitsjukdomen ska inte få vinna!!! Dra er inte för att skaffa hjälp heller, ingen ska behöva dras med sådant inom sig. Nej kom igen, jag hejjar på er! Love Cattiz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0