Ca. 8kg upp:(

Oj oj what the hell!!! Jag ställde mig på vågen förut och vad ser jag? Jo jag har verkligen gått upp nästan 8 kg på 13 veckor! Kan det vara möjligt? Visst har jag fått bättre aptit sen jag började äta antidepressiva och känner mig småsugen på nåt ofta men nån måtta kan det väl vara. Jag har aldrig vägt så här mycket förutom när jag varit gravid. Visst har jag ju velat gå upp några kg eftersom jag har varit jättesmal förut men då inte kunnat gå upp ett endaste gram, spelade ingen roll vad jag stoppade i mig. Men nu blir jag ist rädd för att öka så här mycket hela tiden. Jag måste ligga i med träningen och motionen så kanske det kan gå bra. Vad tror ni? Nån annan som gått upp i vikt av sån här medicin?
Love Cattiz<3(detta är inte min mage då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0