En skön onsdag

Sitter nu här på en köksstol och ska försöka mig på att hinna skriva lite på tentan innan jag ska iväg och träna lite sjukgymnastik och basal kroppskännedom. Det är så skönt efteråt men just  nu så känner jag inte för det alls, vet ändå att jag måste för att slippa värk. Det gick förresten bra med Linus huvud igår, han hade ont även när han gick och lade sig men det var nog av själva smällen för han var inget påverkad eller så...
Nej nu är det väl bäst att jag skriver lite, har sagt att är jag inte klar på lördag så blir det ingen fest i parken för mig utan måste då vara hemma och plugga istället så det är bäst att sno sig på lite. Ha en superbra dag alla! Love Cattis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0