Fredag kväll

Sitter nu här med ett urdrucket vinglas och funderar över livet. Livet är verkligen inte enkelt alla gånger tycker jag. Just nu är det lite tungt, känner inte alls för att börja skolan på måndag, skulle åtmindstone vilja fortsätta plugga hemifrån i tryggheten men vi får väl se hur det går. Jag ska iaf åka in dit på måndag och se hur det funkar, är ångesten för tung och folk frågar en massa så skiter jag i det! Just nu känner jag mig ensamast i hela världen, tur att jag har Linus hemma iaf. Nej nu ska jag ta mig en öl eller cider så får vi se om det löser sig. Ha en trevlig kväll alla och ni som har nån att pussa på, pussa och krama honom extra och var glada att ni har nån som tycker om er!
LOVE CATTIZ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0