Fredagkväll

Jag och barnen hade det trevligt på¨vår shoppingtur till stan, fick lite handlat. Sitter nu och tar mig några öl och ska göra en kräftsallad för Jennie ska komma hit när hon slutat jobbet och vi ska äta och dricka lite gott. Sassa håller på att fixa iordning sig för hon ska ta bussen till stan och bege sig ut på krogen. Vad kul det skulle jag med vilja göra. Sms:ade J och fråga om han kan komma hit ikväll och att det är sista gången jag frågar. Men då ska han på Winnerbäck ikväll. Skulle bli superglad om han hör av sig sen och säjer att han kommer efteråt. Vill så gärna träffa han här hemma, tror jag skulle få ett intresse av han då men jösses vad svår han är.
KRAMIZ CATTIZ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0