Grattis mamma<3

I dag fyller världens bästa mamma år, grattis till henne!!! Vi ska åka till stan sen och försöka få tag i present, får väl se vad vi kan hitta på. I går var vi i Trollhättan och det var jättetrevligt, rände runt i en hel massa affärer. Tror aldrig jag har kört så mycket bil, hamnade fel sååå många gånger men det är inget konstigt när det är jag som sitter bakom ratten iofs. Ändå hade jag gps i bilen men lyckades hamna fel ändå. Nu har jag varit och tränat igen och det var lika skönt denna gång fast jag känner mig sliten nu, orkade inte vara kvar och göra basal kroppskännedom oxå utan åkte hem ist. Nu ska jag hoppa i duschen och fixa till mig lite sen ska jag steka pannkakor.

Ha en bra dag alla! Love Cattiz

Kommentarer
Postat av: chawo

Jätte söööt blogg du har!<333

2010-08-04 @ 12:26:36
URL: http://chawo.blogg.se/
Postat av: Fröken M

pannkakor är sååå enkelt och sååå gott !

2010-08-06 @ 10:26:57
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0