Hur blir man tjej?

Ja det är just vad min tenta ska handla om. Hur svårt var inte detta då? Jag har ingen aning om hur man blir det, alltså en tjejig tjej tror jag att de menar. Måste skriva minst 1000 ord oxå, ja jag får väl bara skriva ihop nånting och hoppas på gudskelov att jag blir godkänd. Nej då är det lättare med stresstentan fast den är otroligt tuff på ett annat sätt. Jag har verkligen suttit från morgon till kväll i flera dagar nu för att få till dessa tentor. Känns som jag snart skiter i detta men....
Love Cattis<3


Kommentarer
Postat av: KeyYo

FIN BLOGG! :o



~ Kika in på bloggen och kommentera väldigt gärna något inlägg och gör mig jätteglad!~

2010-08-12 @ 21:51:44
URL: http://keyyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0