Krångel

Usch vilket krångel det ska vara med Försäkringskassan! De undrar nu varför jag har haft glapp i utbetalningen några veckor under 2006, hur ska jag kunna komma ihåg det? Jag var sjukskriven i maj nu i år och har fortfarande inte fått någon sjukpenning för det. Inte konstigt alls att folk vänder sig till tidningen ang. FK. Nej herregud vilket folk säjer jag bara!
Idag är det regnigt och eländigt igen, hatar detta väder! Hösten kan vara mysig om det inte regnar och blåser för då känns det som man skulle kunna ligga kvar i sängen hela dagen. Nu ska jag göra mig i ordning för att åka på sjukgymnastik igen och sen hem och väcka Sandra för då ska vi åka till Karlstad och shoppa! Det ska bli mysigt att gå på stan med bara henne<3
Ha en bra dag allihopa!
LOVE CATTIZ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0