Lite ångest

Jag har nästan precis vaknat, var uppe en sväng vid 8 men kände att jag inte orkade upp då. Igår hamnade jag i stan, först på Score och spelade lite bowling med grabbarna och sen gick jag till Tempel och träffade Jennie och Sara. Tempel var ingen höjdare kan jag säja, nej fy vad alla var unga där. Så dit går inte jag nåt mer iaf men nu har man provat det oxå. Det var lika omöjligt den här gången att träffa nån kul kille, nej vet inte hur man ska bära sig åt för att träffa mr right. Lägger snart ner det och inser att jag kommer få leva ensam resten av livet, hur kul är det egentligen? Har idag en smygande bakfylleångest känner jag, skulle bara vilja gå och lägga mig igen men det kan jag ju inte göra så det är bara att gilla läget. Ha en bra söndag alla. LOVE CATTIZ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0