Ny vecka

Idag skulle jag ha börjat skolan igen men är nu sjuk istället, ont i halsen och lite feber. Jag undrar om detta har med psyket att göra eller om det är samma skit som Sandra har. Har ju känt mig orolig inför skolstarten eftersom jag inte har varit där sedan i april när jag blev sjuk. Men hade ändå tänkt prova att åka dit idag. Jaja jag får åka på fredag ist då, tror inte att jag missar så himla mycket ändå så.... Har så mycket att göra idag oxå, jag ska skriva mitt PM, hämta ansökan till stipendiet som jag har tänkt att söka, lämna tillbaka böcker på bibblan och skicka iväg papper till den satans försäkringskassan. Men ska börja med att snart gå och väcka Linus som ska till skolan idag. Ha en bra måndag allihop! LOVE CATTIZ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0