Tjoho!

Idag är vi hemma och sjuka alla tre, hoppas min förkylning bryter ut snart för det är så jobbigt att bara gå runt och känna sig som tåget kört över mig. Ena stunden har jag ont i halsen som bara den och sen gör det ont i huvudet och kroppen. Ja det är skit med folket kan man säja. Fick idag reda på att jag inte hade klarat KBT tentan den här gången heller, blir galen snart och orkar inget mer. Skrev till läraren och frågade om jag kan få göra en hemtenta istället för jag misstänker att jag är ensam kvar nu. Men fortfarande inget svar ifrån henne. Väntar oxå på beslut från både försäkringskassan och csn, fattar inte varför de inte kan skynda på lite. Nej satans myndigheter som bara ska krångla hela tiden! Ha det gött alla och ta hand om er!
LOVE CATTIZ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0