Tveksamt

Sitter här och funderar på om jag ska ringa Karlstads kommun och höra mig för ang. programmet som jag läser, om vi har nån framtid när vi är färdiga om 1 år. Enligt socialchefen i Grums så har vi inte det och det låter ju inget kul alls. Det  är detta som jag är rädd för att vi pluggar helt i onödan. Jag känner verkligen en stop oro för det här mste jag säja.

Idag vet jag inte vad man ska hitta på, skulle vilja gå på krogen i Karlstad ikväll men har fått nån form av ångest inför att åka nattbussen hem och skulle gärna vilja ha nån snäll själ som kunde hämta med bil inatt. Men de växer ju inte på träd kan jag säja, ingen vill åka till stan mitt i natten ju! Eller så skulle jag vilja att J hör av sig och vill komma hit på en öl eller 2, jag tänker iaf inte höra av mig till han så mycket vet jag. Undrar just vad det är för fel på honom, först tjatar han om att vi ska ses och när jag sms:ar honom och frågar om han har tid för en fika under veckan så svarar han inte ens. Jag fattar ingenting!! Nej nu ska jag göra nåt vettigt. Ha en bra dag alla och sköt om er!
LOVE CATTIZ<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0