100730

God morgon världen! Ja idag skulle man ju kunna ligga kvar i sängen hela dagen för fy tusan vilket skitväder, I hate this! Igår kväll fick jag ett sms av J men han undrade bara om jag även hade köpt ny mobil eftersom jag hade skickat till han om att jag hade nytt nr. Skulle gärna träffa han i helgen här hemma, jag struntar i att barnen är hemma för min kurator har sagt till mig att jag måste lära mig att tänka på mig själv och göra det jag vill. Man lever ju bara en gång så...

Vad konstigt det är när man är intresserad av nån så ska det vara så svårt att få den, sen är det en annan kille som jag inte vill ha som tjatar om att få komma hit. Han var med hit en kort sväng efter vi varit i parken en helg och glömde då sin keps här. Nu har han ju en anledning till att få komma hit och hämta den. Ja isf får han bara hämta den och sen åka igen. Har verkligen åkt på stryk av en tjej pga. honom. Ha en skön dag alla!
Love från Cattiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0