Alone in the bed

Ja så fick det bli även ikväll. Hade önskat att J skulle ha kommit och hälsat på men det gick ju så klart inte. Nej nu tror jag att jag struntar i det här med killar, helt seriöst faktiskt. Fick frågan från en kille som jag träffat några gången om han kunde få komma hit ikväll för han är intresserad och har varit ett tag men han är ju alldeles för ung. Han är bara 22 år och det tycker jag är alldeles för stor åldersskillnad med tanke på att Sandra är 18 så...
Men det är för jävla synd alltså för han är bland världens goaste och mysigaste kille, söt är han oxå för den delen, otur för mig det!! Min högsta önskan nu förutom att vinna pengar är att få sova sked med nån, finns inget skönare och mysigare. Är i stort behov av lite ömhet och kärlek!!!
Nu ska jag lägga mig och hångla med kudden och hoppas på att somna fort.Love Cattiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0