Här är jag

Har tidigare bloggat på lite olika ställen men ska prova här istället, hoppas att få många läsare som intresserar sig för det jag skriver om. Jag vill hemskt gärna få många kommentarer oxå, det är kul att få lite respons.

Idag är det en sån där regnig och tråkig dag som började redan kl. 7.00 i morse då jag gick upp. Skulle vara på sjukgymnastiken kl. 8.00 för att träna lite basal kroppskännedom som jag ska lära mig använda för att motverka stress och ångest. Ja idag måste jag nog hålla mig sysselsatt annars är det nog farligt för att min ångest gör sig påmind, mår inte så bra när det är regnigt och grått.

Återkommer senare med mer om vad som hänt under dagen för nu måste jag plugga lite. Ha en skön dag alla!
Love från Cattiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0