IKEA

Jag har då aldrig shoppat så lite på Ikea nån gång förut iaf, fyra tallrikar för 5kr styck var allt jag fick med mig denna gången. Men Sandra köpte skohyllor till alla sina skor (hon har en hel del skor) och så köpte hon speglar som hon ska sätta upp när hon målat färdigt sitt rum.

En sak som jag måste ta upp är att jag inte förstår mig på killar för fem öre. En kille som jag har brukat träffa ute på krogen i flera år, han är bra svår ändå. Nu när jag blivit mer nyfiken på han så drar han sig undan fast han har föreslagit att vi ska ses och grilla eller se på film. Jag har frågat han flera gånger om han vill komma hit men det blir aldrig så. Nej nu ska jag inte föreslå nåt mer så får vi se vad som händer. Jag vill ju testa att träffa han utanför krogen nån gång för att se vad vi tycker om varandra då.

Varför ska det vara så komplicerat att kunna träffa nån seriös kille nån gång? Nej nu ska jag se på film och må gött! Kram från Cattiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0