Rastlös

Är verkligen rastlös nu, hatar det! Skjutsade ner Sandra till hennes pappa och syskon men Linus ville inte följa med och det var synd tycker jag, hade varit skönt att vara helt själv. Satans partysugen är jag med men ingen kompis som kan hänga med på krogen, skulle vara kul att bara sitta på en uteservering och ta några öl och kolla på folk. Men detta är inte så kul att göra själv... Nej det blir väl till att bara sitta hemma misstänker jag.

Skulle vilja att nån rolig typ kunde höra av sig om en dejt åtmindstone! En tjej som jag känner lite grann ska på middag ikväll och hon är inte ens snygg, undrar så vem det är som hon träffat. Hon har ändå ett himla flyt med killar, dejtar nån ny lite då och då men funderar på vad hon har som de faller för. Men iofs är det inga killar som jag vill ha som hon dejtat men ändå.... Jaja det löser sig väl så småningom.
Love Cattiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0