Fredag= 1 öl

Åh så skönt med fredag, imorgon behöver jag inte ställa klockan. Jag hade ju bestämt mig för att åka till kau och se hur denna kursen är men vad händer? Jo jag försover mig! Snopet när jag vaknar och ser hur mycket klockan är, jaja det fick vara och jag stannade hemma. Vägrar att stressa för något sådant som vetenskapsteori, sen så är mitt måtto nu för tiden: Ska bara göra det som JAG vill!!! Ingen ska säja till mig vad jag ska göra. Skit samma om de blir sura eller pratar en massa skit! Nej jag kör på och struntar i vad de säjer bakom min rygg, för fega är dom oxå, fjäskar när man står öga mot öga.Hatar verkligen falska människor, finns inget värre!!!! Sitter nu här och hostar och tar mig en öl, ska göra tacos nu och ta en öl till. Ha en riktigt bra fredagskväll alla. LOVE CATTIZ<3


Kommentarer
Postat av: rebbiz

Jätte fin bild :)

2010-09-24 @ 12:50:56
URL: http://rebbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0