Fröken Annorlunda

Ja det är jag det! Eller jag vill iallafall försöka att vara det, gillar när folk kollar lite extra och allra roligast är det när folk som pratar en massa skit om andra människor får lite extra att prata om. Sen jag blev sjuk så märker jag vad fort livet kan svänga och att man därför ska göra och vara den man vill vara.... Livet är för kort för att slösa bort och inte då vara sig själv. Nej jag lever i nuet och tar dag för dag och då passar jag på att se ut som jag vill oxå. Skulle allra helst vilja byta ut mycket kläder i min garderob men det har jag inte riktigt råd med så jag får ta lite pö om pö. Nu ska jag göra mig iordning till att åka på sjukgymnastik. Ha det gött alla och tänk på att strunta i vad alla andra tycker huvudsaken är att ni är er själva.

LOVE CATTIZ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0